PARIMAD SUVEJUTUD: Täna loeme Rebekka Rekkeri loo "MINU PÕNEV SUVI"

(1)
05. oktoober 2015 16:02
reisipilt Rebekka Rekker
Suve alguse käisin ma tädi, ema ja tädi pojaga Itaalias. Me pidime ärkama kell 03.00. Me pidime sõitma Riiga lennujaama, et minna lennukile, mis lendab Milanosse. Ja Milano lennujaamas pidime paar tundi ootama ja siis lendasime Barisse. Baris rentisime auto ja sõitsime hotelli, mis asus Poligano A Mare`s.

Õhtul tegime linna peal väikese tiiru, pärast seda olime väga väsinud. Järgmisel päeval läksime väga ilusasse kivi randa. Ja uudistasime linna natuke pikemalt ja käisime ühes teises linnas, mis oli ka hästi ilus. Me käisime kohas nimega Alberoello. Seal olid naljakad majad, mida kutsuti trullideks. Veel käisime sellises lossis, kus oli kaheksa torni. Veel käisime Ostunis, kus olid pilved peaaegu käe puudutuses. See oli väga ilus valge linn. Kui me viimasel päeval rannas käisime olid lained üle pea. Väga lahe oli.
Kui me Itaaliast tagasi tulime, oli paari päeva pärast jaanipäev Siis tulid meile Tallinnast sõbrad külla. Pärast jaanipäeva oli kodutütarde laager. Seal sain ma ametlikult kodutütreks. Ma olin nii õnnelik. Pärast laagrit saime endale kassipoja nimeks sai Milla. Siis olid jalgpalli võistlused Soomes. Saime viimase koha. Pärast võistlusi tulid meile jälle Tallinnast sõbrad külla. Ja kui, nad ära läksid tulid meile jälle Tallinnast sõbrad külla ja siis nende sõpradega ehitasime uue sauna. Nädal enne kooli käisime Tallinna loomaajas. Seal väikse vennaga toitsime kitsi. Ja ülejäänud aja enne kooli ostsime kooli asju.