PARIMAD SUVEJUTUD: Kirjutavad Jõgeva Põhikooli 4a klassi õpilased!

24. september 2015 16:12
followingtolead.com
Sel suvel juulis käisin ma Londonis. Seal käisin pikal ostutänaval, kus oli hästi palju huvitavat kaupa. Veel käisin London Eyel. Sellelt nägime peaaegu poolt Londonit. See oli ilus. Käisime ka vahakujude muuseumis- seal oli palju vahast kuulasid inimesi- see oli lahe. Selles majas oli veel hirmukamber, kus päris inimesed hirmutasid. See oli jube. Marijana Kreek

Sel suvevaheajal käisin ma päris mitmes kohas. Üks nendest oli batuudikeskus, kus ma käisin sünnipäeval. See oli lõbus. Vahva koht oli Vudila. Seal sai mängida ja ujuda. Käisin ka Tallinnas Energia avastuskeskuses. Seal õppimine oli huvitav ja hariv. Suvel sai ka telgitud, see oli seikluslik ja põnev. Enne kooli algust käisime perega kinos vaatamas filmi „Pahupidi“. Suvi möödus kiiresti. Martin Kukli

Minu suvi oli tore. Ma olin maal vanaema ja vanaisa juures. Ma lugesin läbi 23 raamatut! Veel käisin Bulgaarias, Soomes, Norras ja Rootsis. Käisime poes, olime hotellis- kruiis Rootsi oli väga tore ja lõbus. Soomes käisime suures lõbustuspargis. Norras püüdsime palju kala ja ka seal oli väga vahva. Bulgaarias pidime väga ettevaatlikud olema, et keegi kotti ära ei varstaks, sest seal oli palju vargaid. Otse hotelli ees üle tee oli saiakeste pood. Seal olid ainult väga suured ja magusad saiakesed. Mulle meeldis väga mu suvi, eriti meeldis mulle Norras. Renata Sumendu

Enamuse suvest veetsin suvekodus, mis asub Kasepääl. Juulis oli Mustvee linna päev. Päeval oli laat, kus olin piletimüüja ja tasuks sain õhtuse peo pileti. Laadal lasin endale teha henna tätoveeringu, see püsis kolm nädalat. Õhtusel kontserdil esinesid Anne Veski ja Tanel Padar and The Sun. Kõige lõpus oli ilutulestik. Maal leidsin õue pealt nahkhiire pojad. Nad olid väga tavaliste hiirte moodi ja piiksusid ka nii. Augustis käisime Kalevipoja Vee- ja kalafestivalil. Veel jõudsin käia Palamuse simmanil, kus esinesid Patune pool ja Hellad Velled. Palju sai käia ujumas, päevitada, rattaga sõita ja metsas olla. Suve lõpu puhul käisin Jõgeval „Tere, kool!“ peol, kus esinesid Patune Pool ja Janice. Oli väga tore. Getter Angerjas

Mina käisin suvel Soomes vanaema ja vanaisa juures. Kui Soomest tagasi tulin, läksin Taani Legolandi. Läksime sinna autoga, nii et sõitsime läbi Rootsi. Kui reisilt tagasi jõudsime, ootas ees uus. Nimelt Prantsusmaale Disneylandi. Eiffeli torni me ei jõudnud, aga lõbus oli ikka. Kui Prantsusmaalt tagasi jõudsime, läksin kohe laagrisse. Seal olid igasugused põnevad võistlused ja töötoad, kus sai meisterdada. Kui laager läbi, tulin koju ja algaski kool. Laura Herr

Sellel suvel oli mul väga tore. Käisin Soomes. Enamuse ajast olime siiski maal, kus mul on palju sõpru. Sõitsime ratastega, käisime ujumas, rulluisutamas ja õppisin selgeks tennisemängu. Palju olin ka emale toeks. Aitasin kolida meie uude korterisse, abistasin aiamaal ja kodutoimetustes ning käisin ka koertega jalutamas. Suvel oli ka maal üritusi, kus käisime sõbrannaga koos isetehtud küpsetisi müümas. Sai ka palju kinos ja Ahhaa- keskuses käidud. See suvi oli igati tore ja lõbus. Mitte ainult suvel, vaid aastaringselt saan harrastada kalalkäiku. Minu silmis paistab aastaringselt päike nagu suvel. Samarah Siimon

Mina olin suvel rohkem maal. Käisin ka Pärnus suvitamas, kus käisime linna vaatamisväärsustega tutvumas. Veel käisin ma flöödilaagris. Laagris olles käisime Tori kelgukoerte kasvanduses ja rakendispordikeskuses. Kelgukoerte kasvandusest tagasi tulles saime sõita kaarikuga. Kaarikusõit oli väga tore. Peale laagrit läksin ma kohe tagasi maale. Seal sain nautida veel viimaseid ilusaid ilmasid. Käisime veel Tammeluha matkarajal ja Kuremaa järves ujumas. Enne kooli algust käisin ma veel suvelõpupeol “Tere kool!“. See kontsert oli väga tore. Minu suvi oli ka väga tore. Kuigi ilmad olid koledad, oli minul ikkagi väga vahva. Melissa Vesnuhov

Minu suvi algas nii, et käisin Riia loomaaias. Sel oli väga palju loomi. Eriti meeldis mulle üks musta värvi hobune. Veel nägin jõehobusid, nad olid väga naljakad. Siis ma käisin veel Bulgaarias. Seal oli veel lahedam. Esimesel päeval ujusime, käsime lasteaias ja mere ääres. Meres olid kolmemeetrised lained. Hommikul, lõunal ja õhtul käisime restoranis söömas. Suvel oli hea ka see, et sain 10- aastaseks ja mul käis mullimeister külas. Ta näitas igasuguseid erinevaid mulle. Kõige rohkem meeldis mulle see, et mina ja mu sõbrad saime olla mulli sees. See oli väga lahe suvi. Cäroly Dmitrovski

Minu suvi oli tore, kuna sain palju mööda Eestit ringi reisida. Juunikuu oli minu sünnipäevakuu, siis käisime Viru- Nigulas punnvõrri võistlustel. Tegime lipud ja elasime raja ääres kaasa. Juuli alguses käisin Elvas klarnetilaagris, mis oli tore. Käisin sõpradega lambaaias telkimas. Öösel näris lammas Pärdik telgi luku katki. Läksime ka Audrusse punnvõrri võistlusele ja seal oli väga lahe. Koos emaga käisime Muhu saarel. Ema õppis viltimist ja mina lugesin raamatut. Augustis käisime jälle punnvõrri rallil Rakveres. Käisin suvel ka Vudilas, Vembu- Tembumaal ja Peipsi järves ujumas. Oli väga tore suvi! Rutha Pärt

Minu suvi oli tore ja huvitav. Käisime perega reisil Kreekas, Rhodose saarel. Mulle väga meeldis seal. Võtsime palju päikest, käisime ujumas ja sõitsime autoga mööda saart ringi. Kõige rohkem meeldis mulle eesliga sõita Lindose antiiklinna, mis asub kõrge mäe tipus.
Ma käisin veel ratsalaagris Ado tallis. Mulle väga meeldis seal. Meid oli 11 tüdrukut. Hoolitsesime hobuste eest ja puhastasime bokse. Õppisime koolisõitu ja takistussõitu. Käisime maastikul hobustega ratsutamas. Suvel käisin veel kaks korda nädalas ratsutamas Mikko tallis. Ratsutamine meeldib mulle väga. Olen ka oma suvega väga rahul. Anetty Pannik